Akuta frågor och felanmälan
För dig som är hyresgäst i Växjö
Vardagar 8-16, kontakta Johanna Dahlström, tel 0470-74 88 56, johanna@gbjbygg.se
Helgdagar & kvällar, kontakta Staffan Dahlström, tel 0705-92 76 52
För dig som är hyresgäst på annan ort än Växjö
Kontakta den förvaltare som du fått kontaktuppgifter till i din lägenhetspärm.
Vad är ett akut fel?
Vid akuta ärenden som ej kan vänta, kontakta din förvaltare. Information finner du i lägenhetspärmen eller på USB-minnet som överlämnades vid inflyttningen. Exempel på akuta fel är vattenläckage, allvarliga problem med el eller värme, fönster eller dörr som ej går att stänga eller låsa samt övriga funktionsfel som kan orsaka följdskador.
Ej akuta fel
Vill du felanmäla ej akuta fel eller skador loggar du in med ditt personliga användarnamn och lösenord eller med bankid i vårt system.
Läs mer om dina och våra skyldigheter
Inför kontraktsskrivning får du broschyren Välkommen som hyresgäst från Fastighetsägarna Sverige. Där finns information om rättigheter och skyldigheter för både hyresgäst och hyresvärd.
Bor du i bostadsrätt?
Bor du i någon av våra bostadsrätter och vill anmäla ett fel – klicka på länken nedan för att komma till rätt sida.